Ingen sovmorgon alls.

När man är sjukskriven är det väl meningen att man ska vila upp sig, sova länge, gå och lägga sig tidigt och bara ta det lugnt dagarna igenom ?!
Min kropp verkar ha missuppfattat detta, inatt somnade jag vid halv 3 och imorse så vaknade jag 06.20. Fattar ni ?! 06.20, så tidigt vaknar jag ju inte ens om väckarklockan ringer ! Jag försökte somna om, men det var omöjligt, så jag gick in till min kära syster och skulle kolla om hon kanske var vaken. Men, nej det var hon inte, och hon var inte särskilt sugen på att vakna så tidigt heller. Efter en stunds försök att väcka henne så gick jag ner, hämtade katten och la mig med katten och laptopen i sängen och kollade på film.

Är det ngt fel på mig ? Har jag missuppfattat detta med sjukskrivning ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback