Syskonkärlek.

Idag har det varit en superfin dag, kallt med jättefint ! Jag och Lillebror Eric tog en promenad i vagnen vid 11, vi gick genom Bredaryd och sedan gick vi till smålänningens. Utmed vägen hittade Eric självklart massa traktorer, lastbilar och andra stora fordorn, som han inte var sen med att visa mig. Dock så är det lite svårt att förstå vad han säger och så har ju jag inte riktigt samma intresse för fodorn som han. haha !
När vi kom hem så damsugade vi övervåningen ( jag dammsugade & eric gick efter och sa "titta"!) sedan hjälpte vi Helena med maten. Efter maten så bytte jag på eric, läste saga och la honom i hans säng. När han somnade så gick jag hem och städade huset. Jag hade tänkt att mamma kanske blir lite glad om det är städat när hon kommer hem..
Nu sitter jag här, min syster har varit hemma typ 10 min idag, hon gick igenom min garderob, tog lite kläder & åkte igen.. Det kallar jag syskonkärlek ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback