Vår Sista Dans.

Håll i mig hårt och håll mig nära, det är vår sista dans... Dagens låt av Helen Sjöholm och Bao. En riktig sommarlåt, jag tänker mig i slutet av festen när alla är fulla och natten börjat gå mot dag. Det är det mysigaste på hela festen om du frågar mig, alla är så lugna och härliga :) Alla är för trötta för att riva av gamla rocklåtar med gitarrsolo och allt ( det är i princip vad som spelas på en riktigt lyckad fest, Guns n roses, Acdc och kiss).

Jaja, nog om det. Jag har insett att jag får begränsa mitt bloggskrivande då min syster läser bloggen och talar om allt för mamma som blir supersur. Ingen snäll syster på den fronten, jag vet.. Men man vänjer sig med att inte avslöja hemligheter då alla verkar komma fram och bli en familjeanjelägenhet.
Söndag idag, jag och min älskling sov ut till 11, gick upp och städade lite, åt och sedan fikade hos svärmor. När tommy sedan skjutsat hem mig så åkte jag up till min syster och gosade med mimsen en stund. Nu blir det en grillad i bröd och sen läsa ut 14år till salu.
Igår var lyckat som fan, myste med min älskling till 22.30 då sara kom och hämtade mig så åkte vi ut till näsudden, där var alla fulla och goa, vi snackade lite och sedan drog vi vidare till nästa fest. Där var ännu fler trevliga personer, blev en massa snack och mys på altanen :) Var hemma redan 01.00 då sara var tvungen att dra hem till pojkvännen.

Nu : Korv !

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tror inte att du gör något som påronen inte tycker om så det är nog inte så känsligt. Dessutom är du ju myndig så om du väljer att supa skallen i bitar så är det ditt liv. Synd bara att mimsen inte får vara med om några pappaskämt. puss puss

2009-04-05 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0