Studiedag och bebisbesök.

Imorgon har vi studiedag, det ska jag fira på något sätt. Jag tror fan jag ska ta en öl direkt när jag vaknar och bara njuta av lugnet :)
Helgen är planerad med vf, vi ska mysa, kolla en massa filmer, äta god mat och gå på 30 års kalas. Jag åker nämligen till fjällen på söndag morgon ;D En hel vecka med en massa skidåkning och alkohol.
Det behöver jag, det känns i hela kroppen, ska bli skönt att koppla av och kunna dricka en öl mitt i veckan utan att det känns som alkoholistvarning.
Jaja, nog med fjällensnack ; idag när jag kom hem så bjöd jag min syster, hennes bebis och min mamma på fika :) Efteråt kom Stephanie och fick även hon gosa med lillen :)
Avslutar inlägget med en bild på världens sötaste bebis ! ( Dock ca 2 månader gammal )


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha så söt (:

2009-01-30 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0