Ett försenat inlägg.

Ursäkta den dåliga uppdateringen, jag har lixom ingen intressant att skriva. Jag har tagit körkort, det är kul dock :) Jag kan dock publicera ett inlägg jag skulle lagt upp i fredags ;P

Fredag igen, en underbar dag för många. för de som arbetar så har det varit lön och det betyder naturligtvis utgång. För fjortisen betyder denna fredag att de fått pengar av morsan till "chips och dipp", men de pengar går till en flaska zaranoff och en dunk med blandsaft. Möjligtvis räcker pengarna till ett paket cigg som de får någon gammal alkoholist att köpa ut åt dem för en klunk sprit. För alla brats betyder fredag en flaska champagne på någon flashig uteklubb mitt på stureplan. Småbarnsföräldrarna i sveriger laddar inför en kväll framför let´s dance med tacos och läsk.
Men är du som jag, en fattig student, så betyder denna kväll att du skrapar ihop dina sista pengar ( innan studiebidraget kommer ) till att köpa en flaska vin, dricka dig lullig och föra med tjejkompisarna för att sen gå ut i önskan om att någon bjuder dig på en helkväll.

Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll !

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: En gång för länge, länge sedan insåg jag att - i slutändan - har du ingen annan än dig själv.

2009-03-02 @ 20:43:25
URL: http://SexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0