Tisdag, bloody.

Idag är jag inte pigg på ngt sätt, jag har drömt konstigt hela natten, vaknat sisådär varranan timme av att min katt bitit mig i handen.
Jag försov mig idag, sen sket jag i skolan, jag pallade verkligen inte. Istället har jag suttit framför datan hela dagen och tyckt synd om mig själv. Fy fan va lyckad människa jag är. Iallafall så ska jag ta bussen in till stan vid 20 i 1, ska vara på sjukhuset vid 1. Har haft sån ångest den senaste tiden att jag helt enkelt skitit i att dyka upp på mina inbokade tider.
Men nu är det ny skoltermin, ny tag, jag ska börja gå hos psykologen varje vecka, äta bra, träna, göra skolarbetet och ta det lugnt.
Hur fan lyckas man få allting att låta så bra till en början och sen efter ett tag så är det bara pannkaka av allt ?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0