Tjejkvällen.

Idag var det ju som sagt tjejkväll här i lilla byn och jag hade lovat bl.a min mamma att jag skulle hänga på.. Sagt och gjort, jag drog på mig en typisk "Blondinbella outfit" bestående av skjorta, jeans, högklackat och utsläppt hår.
Kvällen var trevlig, först fick vi gå en typ av tipspromenad i alla butiker, fick erbjudande (jag lyckades äntligen boka klipptid !) och minglade runt. Tipspromenaden avslutades på ett av mina jobb, nämligen på wärdshuset :) Där fick vi pastasallad och hembakt bröd och till efterrätt fick vi kanel pannacotta med rabarberkompott. Priser och sånt delades även ut till vinnarna av tipspromendaden och lotteriet.
Jag som absolut inte har tur i spel fick nöja mig med att vara glad över att min höggravida syster vann 2 priser..

Nu blir det sova, skola imorgon nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0