blablabla

Kom med ljuset tänt och utan lögn i din hand.

Jag lever inte upp till detta just nu, är riktigt besviken på mig själv, funderar på att straffa mig. Vilket straff blir värst, sluta röka, käka för många sömntabletter så att jag inte vaknar förrens imorgonkväll 5 minuter innan jag ska jobba, eller helt enkelt inte äta imorgon ?
Jag hatar när jag inte kan bestämma mig och ljuger för både andra och mig själv. Satansförbannadeskit var arg jag blir.

För att pigga upp min vardag har jag iallafall dessa snygga öronhängen jag vann på Cittys blogg :)



Eller förresten, jag tror jag löser mina problem med en flaska vitt vin och kedjerökning istället, då kanske jag blir like lycklig som på bilder här neranför. Den är tagen i somras på väg till en grillfest hos en kompis.




Kommentarer
Postat av: Citty

Fina örhängerna blev på dig :). Jo du, men nästa helg håller jag mig borta från Village iallafall. Haha.

2008-12-07 @ 21:30:10
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0