Resumé och bilder.

Okej, jul- och nyårsresumé :

 23 : Jobbade., fick spysjukan på kvällen ;
24 & 25 ; Var supersjuk.
26: Annandagen; Julkonsert och räkmacka hos syster, efter det blev det dricka vin hos Sara och Kent med min baby.
27: Fest hos Jonas, helsjukt med för mkt ölspel och bastubad. Hade superkul, faktiskt en av de trevligaste festerna i år.
28 : Skulle åkt till Växjö med Vf, blev dock Burger King och bläff istället.
29 : Växjö med Baby, köpte ett par högklackade stövlar. På kvällen var jag hos kusin och träffade Joe.
30 : Idag, jag ska träffa Ronja :) Sen ikväll blir det Julbord hos syster och sen ska babylove och jag sova hos honom.
31 : Nyårsafton, troligen parmiddag, MEN SEN ?! Ingen jävla aning vad jag ska göra på kvällen. Antagligen löser det sig.
1 : Bakis !
2 : Inget planerat, skulle packat inför fjällenresan.
3,4,5,6 : Troligen Kanske Möjligtvis Sälen.
7 : Maby one of the biggest days of my life so long.

Okej, körde lite i förväg med...




Har glömt att visa mitt hår här i bloggen, så nu får ni se både håret, mig & Vf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0