Spit your game

Idag var en lugn dag, på morgonen var jag hos det som min syster kallar adhd-doktorn (psykologen), sen åkte jag till skolan och hade 2 lektioner. Jag hade religion ( VG på provet ! ) och svenska, slappa lektioner som faan :) Efter svenskan satte vi oss i Ugglan och väntade på att klockan skulle bli 2, då jag och Petra skulle skolka från sista lektionen för att gå till JB och fixa en sak inför mitt hemliga projekt på måndag :)
Jag pratade med min barndomskompis Malin på JB & vi fixade allt fint tills på måndag :) Snacka om att alla kommer bli chockade när jag kommer till skolan ..
Ikväll bli det slappis, ska tjuvröka på balkongen och äta skräpmat. Jag vet, jag är 18 år, hallå, jag bestämmer över mig själv behöver inte tjuvröka osv. Men nu är det så att jag lovat mamma att sluta röka innan körkortet, annars betalar de inte. Dock har jag uppkörning och uppskrivning i januari så smusslandet behöver inte pågå så länge till ;P
Nej, nu har jag bestämt mig, nu ska jag ut och gå och sen blir det sallad till kvällsmat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0