Bild från Göteborg.


Jag har varit en riktigt torris på att uppdatera, men vet ni vad ? - Jag bryr mig inte, för jag tror inte ni vill veta vad jag håller på med nuförtiden. Veckorna och helgerna ser likadana ut hela tiden : Veckorna, skola & jobb. Helgerna, festa, festa och vara bakis. Inte så intressant, nej.
Julborden på Toftaholm börjar snart (om dom inte börjar denna helgen ?) och då ska jag såklart jobba där med. Eller som chefen formulerade det : Jag klarar inte en vinter med julbord utan x2000 ( Han kallar mig & sara för x2000 ). Det ska bli superkul att käkagod mat samtidigt som man tjänar pengar ;P

Måste dock erkänna en sak, jag är en fool.. Därav tråkigheten ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0