Drinkkväll ala Bredaryd.

Okej, nu när jag ändå är igång så måste jag ju berätta om vad jag gjorde igår..
Jag jobbade till 5, åt sedan middag hos daniel :) När jag kom hem till jesper vid 6 tiden så stack vi ner till Bambu och bestämde oss för att ta varsin drink och spela Jack Vegas. Sagt och gjort, efter en stund dök även en massa kompisar från forsheda upp och de lärde mig hur man spelar. När jag hade 3 dubblat min insats så var det ngn som var smart och sa åt mig att trycka på ngn jävla knapp så att jag satsade alla mina pengar.. Och förlorade dem,
Jag var dock inte ledsen, detta gav tillfälle att sitta ner och dricka fler drinkar. Efter ngn timme stack vi upp till "puben" och tog varsin drink för att sedan gå ner till bambu igen. Där började bråket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0