Kopierat från citty.

Carolina Gynning talar om passionerade kvinnor. "Utan smärta i kärlek finns det ingenting. Kärleken dör utan smärtan" skriver hon i sin blogg. Jag själv kan inte hålla med. Jag håller inte alls med. Kärlek dör när par vill styra varandra. Kärlek dör när individen börjar tro att de kan äga någon annan än sig själv. Och kärlek dör när individer tror att saker och ting varar förevigt utan att göra något för att saker ska vara förevigt. Kärlek ska vara fint. Enligt mig ska det vara enkelt. Jag kommer aldrig kämpa mig till att vara kär. Är man inte kär, så är man inte kär. Period. Jag är kär. Sen nästan ett år tillbaka. Och jag känner inte smärtan. Om jag börjar känna smärta i mitt förhållande kastar jag in handduken. Smärta existerar inte, smärta är något människan skapar. Och om mitt psyke ska börja producera smärta för att tillfredställa mitt förhållande, då tar jag hellre en kopp kaffe och en cigg i solen, ensam, och njuter av att vara lycklig. Så Redwine J, om du noterar att jag börjar lida av plötslig smärta - Ta en kopp kaffe och en cigg med mig i solen och var lycklig istället.

Jag kopierade detta från min bloggdrog Citty, blev så träffad att jag började gråta.

Kommentarer
Postat av: Citty

<3

2008-11-21 @ 16:18:32
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0