Stressig helg.

Ser ut som att stress vankas i helgen för fröken Josefinas del.. På fredag ska jag jobba till 23.00 och på lördag ska jag få besök av Ronja & Daniela redan vid 14.00 för att göra oss iordning. Klockan 16.00 ska vi vara hos Petra i Brännehylte för att förfesta innan julbordet. Klockan 19.00 börjar julbordet och sen ska vi festa till 01.00 när de stänger för att få skjuts till nästa fest. Förhoppningsvis kommer jag i säng innan 06.00. Söndag ska jag plugga, baka pepparkakor och sen fixa och trixa inför körkortet.
Jag hatar att ha min helg helbestämt så här i början på veckan, jag vill kunna spontanbestämma saker på fredag eftermiddag. Men nej, så blir det inte denna helg heller, min helg är ju tillochmed klockad.

Josefina, sugen på party !

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du får en härlig kväll

2008-11-26 @ 19:08:19
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0