Alliallo

Okej, idag är jag lat, är sjuk så jag ligger i soffan, äter chips och gör ingenting. Var nere på körskolan innan och hade körlektion, halkbanan är bokad minsann :D Nu är det teorin som gäller, sen bokar hon uppskrivning och uppkörning inom kort :) Ska bli så skönt att få körkortet minsann !

Satt och läste kompisars bloggar för en stund sen och något jag stör mig så förbannat på är allt skitsnack, puttinuttsnack ( min älskling är så underbar, jag klarar mig inte utan dig, blääääh ), snack om bästa vännerna och snack om halvdan träning. Jag menar, alla borde ha en Katrin Zytomeirska i sig, vara lite råa, skippa skitsnacket och köra på !

Tänkte dra lite bra tips på bloggar som faller mig i smaken :

Katrin Zytomeirska ( fd Schulman)
Alex Schulman
Calle Schulman
Amanda Colldén
Anna Hibbs
Carolina Gynning
Linda Rosing
Natacha Peyre

Salig blandning, dock så läser jag säkert 15 bloggar till dagligen, men detta är mina favoriter ;P

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha men jossaaan när du var ihop med ditt ex skrev du med bara puttinuttiga saker ju? :) fast jag håller med dej, det är ingen rolig läsning. Kan vara lite gulligt då & då, men njae..



Hoppas det går bra med körkortet1

2008-10-16 @ 15:36:14
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Citty

Svar: Haha. Men folk måste ställa mer specifika frågor. Ibland känns det som att jag pratar med en vägg liksom. Det tar ju mycket tid av mitt liv att göra en bra blogg och sen får jag fyra kommentarer på en dag liksom :P Haha.



Mannen min flyttade ut i några dagar men han är tillbaka imorgon. Jag var sur. Han var sur. Alla var sura. Men nu är vi glada!



Och min blogg är inte ens med på din lista :O svikare!

2008-10-16 @ 19:24:39
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0