deeptalk.



Jag har ingen ork och ingen lust just nu, varje gång jag ser dig eller tänker på dig så blir mitt hjärta kallt, hårt och stelt. Jag får en stor klump i magen som inte går bort på flera dagar. Du har begränsat mitt liv så totalt, jag vågar inte visa mig på ställen där jag innan varit fullständigt trygg. Mina kompisar som jag träffat genom dig har jag alla förlorat i mina försök att glömma dig. Allt vi gått igenom spelas upp i mitt huvud om och om igen, allt som i en stor mardröm varje natt. På något sätt ångrar jag att jag inte lyssnade på dem som varnade mig för dig efter den där kvällen, i början på september för 2 år sedan. På något sätt borde jag sett varningstecknen när allt hände som format mig till den jag är idag, den person som jag föraktar mest i hela världen. Samtidigt som jag ångrar att jag lät kärlekens berusande effekt styra mig så har det ändå varit en upplevelse. Jag har gjort saker jag ångrar, men som jag inte vill ha ogjorda...

Nu kallar sängen, god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0