Fy på mig.

Jag är en fitta på att uppdatera, jag vet. Men jag har fullt upp med annat, önskar att jag kunde fatta hur man mobilbloggade till den här skiten. Då hade jag kunnat lägga upp inlägg hela tiden och visa bilder och sånt. Men nu är det som det är, jag får vara oldschool och lägga in bilderna från mobilen, logga in och skriva på datorn..

Min helg har varit sådär, både upp och ner..
Fredag : Växjö, blev tokfull på förfesten, söp satan på utestället och däckade i knäet på en kille inne på Mc donalds. Jävligt lyckat av mig..
Lördag : Sover bort hela dagen, bakis som ett djur, åker på fest på kvällen. Lämnar den efter bara en timme, åker hem och lägger mig och sover med min kissekatt.
Idag : Vaknade, åt middag, städade, åkte in till värnamo, diskade och städade lägenheten ( förebyggande om syrran skulle gå bananas när hon anländer från göteborg), läst en massa bloggar och nu ska jag nog ta och åka ner till solariet och lägga mig. Ikväll blir det chirre och dirre i soffan framför tv:n.

Bilder från lägenheten kanske kommer upp snart, får se om jag lyckas städa bort alla flyttkartonger..

Kommentarer
Postat av: amanda

har du flyttat till egen lägenhet?

2008-10-05 @ 16:26:12
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0