Goodnight sweetheart.

Jobbig dag, Apu till halv 1, föreläsning i aulan 13-15, fika med jennifer, skulle haft körlektion vid halv 4 men glömde, hade 15 min körlektion ändå, jag & syster åkte och hämtade louice på dansen, handlade mat och sen dess har vi suttit här i soffan. Riktiga slappisar är vad vi är, jag käkar baconchips och hon jordnötsbågar och just nu kollar vi på ett snuskigt bra  program ; Sos familj tror jag det heter.

Imorgon blir det Apu från 9-17 sen blir det nog inte mer än så den dagen, slappa framför datorn typ. Får ångest över att mina bloginlägg är så förbannat tråkiga, men sånt är livet. Jag får blogga roligare när jag känner glädje.
God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0