Sammanfattning.

Hade gärna lagt ut dagens dagens precis som Style by Mats- Mats, hade gärna lagt ut dagens to do-list som Blondinbella eller kissie, men nu är det så här att jag så fuckin´ busy med min praktikplats på dagis att det inte blir intressant att lägga ut sånt.

Här har vi för alla 4 veckor (40 - 43):
Dagens dagens  : Oöma jeans, tjocktröja och raggsockar. Regnjacka, regnbyxor, gummistövlar, vanta, mössa och halsduk. Möjligtvis byts ytterkläderna ut mot vinterjacka, uggs, tjock mössa, tjocka vantar och tjock halsduk. Då har vi det avklarat :)
 To Do- list för samma veckor : Vakna klockan halv 7, duscha, klä på mig, cykla upp för alla uppförsbackarna till dagis, jobba från kvart i 8 till halv 4, cykla hem, sitta vid datan, kolla tv och sen sova.

Gud va underhållande liv jag har. Dock blir det en liten förändring på helgerna, fest dygnet runt istället för ansvar ;)

Nu ska jag ner till körskolan och plugga teori med Daniela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0