tekniskt strul.

Har inte kommit in på publishme på hela denna veckan, känner mig konstig. Jag har inte kunnat skriva av mig om någonting.
Just nu sitter jag och mår skit, var ute i flera timmar i regnet idag, hade dock full regnmundering men frös ändå som fan ! Känner att en dunderförkylning är på gång, den är varken behövd eller välkommen.. Idag har jag även hunnit med att gå till titt-i-fitt-tanten ( gynekologen), åka till apoteket och handla upp mina pengar på anti förkylningsgrejer, haft praktik från 9 - 17 och ätit skräpmat framför tv:n.
Nu har bonde söker fru precis börjat så ska tvätta piercingen, ta av sminket, på med sovkläderna och slänga mig på soffan igen med en filt över mig.

God kväll, bilder från min vecka kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0