I got a place for me.

Har inte hunnit blogga på en hel vecka, ajaj. Massa skolskit + att helgen har varit en enda lång fylla. Efter denna helgen har jag bestämt att jag ska ha en vit helg. Men men, vi får se hur det blir med detta.
Har precis snackat med min ena chef, ska jobba på söndag :) Har inte jobbat på Herrgården på hela sommaren så det ska bli kul att komma tillbaks igen :D Snart nalkas det väl personalfest med och det går ju inte missa ;)

Blev ingen skola för mig idag, skulle till psykologen på morgonen, men när jag hade suttit där och väntat i nästan en timme gav jag upp och åkte hem.Mådde skit och behövde verkligen prata med henne och så dyker hon inte upp ?! 
Mammsen har varit hemma hela dagen och tagit hand om mig som kompensation :)

Nu ska jag gå ner och koka cappuchino :)

Kommentarer
Postat av: Citty

Svar: Jag tackar, niger och bockar. Alltid kul att höra lite tyck-och-tänk, jag skriver ju bloggen för min egen skull men till en stor del för att andra ska få ta del av mig - alltså skriver jag för tillexempel din skull också :D



Haha jag får väl göra det. ;D

2008-09-08 @ 15:28:32
URL: http://www.finest.se/citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0