Ytterligare inlägg om min pappa.

Min pappa är nog den romantiskaste jag vet, den bästa maken, pappan och blivande morfadern. När jag ska slå mig till ro och skaffa barn och skit, då ska jag ha en sån som min pappa.
Vi kan ta några exempel :
* I bröllopspresent fick mamma ett hus av pappa, som han byggt alldeles själv, bara till henne.
* I början av deras förhållande fick mamma present varje månad, oftast smycken.
* Varje år får min mamma en resa av honom i bröllopsdagspresent, även fast de varit gifta i över 30 år nu.

Skulle kunna hålla på att skriva hela natten, men nu räcker det !
Med detta inlägg ville jag bara säga att jag verkligen älskar min pappa, även fast han jobbar ca 14 timmar per dag och aldrig är hemma så har han alltid tid och ork att vara världens bästa pappa ! <3

Kommentarer
Postat av: Citty

Svar: Jag vet hur man kan förlänga sig.. KÖP 15 CM'S KLACKAR! :) Haha. Underbara skapelser dess klackar.

2008-09-10 @ 15:05:57
URL: http://finest.se/Citty
Postat av: Citty

svar: Haha, låter som en toppen plan du! ;D

2008-09-10 @ 16:16:27
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0