Dålig andedräkt.

Här sitter jag i soffan, vaknade för 30 min sedan, och tittar på min katt som så omsorgsfullt tvättar sina tassar. Jag måste hålla andan, för skulle jag råka andas så känner jag den unkna doften av hennes andedräkt. Den är vidrig !
Finns det inte SP12 för katter ? Nej, självklart inte, men något borde finnas, eller ska man kanske ge dem speciell mat för bättre lukt i käften ?
Jaja, idag ska jag sov vanligt laga mat till min pappa och sen ska jag ta bilen in till stan för att göra klart ett svenska arbete med Paulina i min klass. Det var min dag som den ser ut hittils.
Måste bara skriva om ett roligt sms jag fick igår när jag skulle gå och lägga mig ; Min manliga intution säger mig att du har tråkigt och behöver ett godnatt från mig ;)
Så gulliga vänner jag har, en vill gå ut och gå och en vill bara säga godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Klara

fin blogg! :)

2009-04-07 @ 14:40:53
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0