Inför juni.

Jag vill så gärna lägga ut en massa nya bilder på mig, men det är dåligt som fan med det. Jag verkar inte fastna på bild nuförtiden..
Iallafall, Juni månad börjar krypa närmre och i juni är det en massa saker som händer ;
  • 1-8 juni : Studentresa, Aiya Napa
  • 10 juni : Balen
  • 12 juni : Student

Inför alla dessa saker så behöver man självfallet shoppa en massa, vilket är ganska svårt när man lever på studiebidrag som går åt till att supa sig full på varje helg. Okej, ett och ett annat klädesplagg får också plats i budgeten, dock inte lika mycket som man önskar.
Saker som är inköpta inför juni månad :
  • Balklänning
  • Studentklänning
  • Solskyddsfaktor
  • Mjölken till ostkakan
Mycket kvar att inhandla, jaaaa. Just nu vill jag bara bli rik eller skaffa en fe som trollar fram resten av sakerna jag behöver.


Aiya Napa gänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0