Måndag igen.

Idag har min lillkusin varit här och lagat mat med mig, det blev Köttfärssås och Makaroner, till pappa som kom hem från jobbet. Efter maten så tog jag en dusch, fixade iordning mig och gick bort till min kusin. Där bjöd hon på Amerikanska pannkakor, fruktsallad, glass och Kaffe Latte :) Vi satt och snackade och bara hade det mysigt i flera timmar.
Vid 4 så gick jag ner till bussen, åkte in till stan och blev upphämtad på stationen av min älskling. Vi åkte upp och hämtade hans mamma, köpte blommor för att sedan hämta hans mormor som vi skulle fira.
Det blev ett ganska långt firande med Tommys släkt, det blev både glass, kakor och kaffe. Vid strax efter 7 tog vi bilen och lämnade hans mamma och sedan skjutsade Tommy hem mig. Eller hem och hem, han skjutsade mig till Fidde eftersom han och jag bestämt att vi skulle ut och gå med hans 2 hundar.
Det blev en mysig skogspromenad på över en timme med Fidde, hundarna och fiddes lillebror jesper ( som förövrigt vågade prata med mig för första gången idag, han är 4 år och superblyg ). Efter promenaden så gick jag hem och lagade kvällsmat till pappa och nu sitter jag här. Har tittat på Familjen annorlunda, mitt favvo-program, och bara myst :)
Nu är det dags för sängen, vi hörs imorgon allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0