Spotify, Pernilla och hästarna.

Jag som aldrig skulle skaffa spotify, vad fan sitter jag och lyssnar på ?
Jo, spotify ! Jäkla Rasmus gjorde mig så sugen när han sa att det var gratis och grejer ;P
Jag gillar det, jag tycker det är smidigt, ingen nedladdning, alla låtar finns redan. Just nu är det What´s a woman med Vaya Con Dios som spelas, har älskat den sen jag såg filmen Vingar av Glas. Har dock inte vetat vad låten hette förrens Stina-Lee hade med den på sin blogg. Såååå, tack till stina :)
Lördag idag, blev ingen alkohol igår, nej jag hade 38 graders feber så jag låg i soffan och kollade Berg flyttar in, jag grät när Pernilla Wahlgren grät. Jag älskar Pernilla, hon har en så mysig blogg och en massa fina kläder, och teo, finns det någon sötare unge eller ?
Egentligen skulle jag varit nykter igår i vilket fall, för jag hade hästarna i morse. Och jag vägrar att åka ut bakis klockan halv 7 för att ge 5 hästar mat, fylla på vatten i hagarna, lägga ut hö i hagarna, ta på alla 5 grimmor för att sedan leda ut dem en och en när de är som rastlösast och helst av allt vill skita i att jag går jämte och rusa till hagen.
Men det gick bra idag, stampe höll på att knäcka boxdörren av iver att få komma ut. De andra var lugna och snälla och som tur väl var hade jag pappa med mig ute i stallet så han fick göra de jobbiga sysslorna som tex fylla på vatten. Jag var ju inte helt pigg om jag säger så ;p

Nehe, nu ska jag duscha och sen göra mat åt pappa för att vid klockan 2 åka till hästarna och luncha dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0