We got a Latte issue.

Häromdagen hade jag och Mikkan en egen liten bloggträff på stigs här i stan ( ja, den var viktigare än religionen). Vi tog varsin smaksatt latte, mikkan en med hasselnöt och jag en med mintchoklad, men när vi kom till kassan och skulle betala så säger hon högt till mig : Ja det var en hasselnöt och en vanilj här då.
Jag tappade hakan och tittade på mikkan, som tur väl var höll jag min stora käft stängd, annars hade det blivit värsta livet där inne. Jag har ju en förmåga att blåsa upp saker en smula ;P
När vi väl satt oss och jag kunde ösa ut mitt hat över denna misslyckade människa som inte ens kunde göra latte med rätt smak så sa mikkan att jag skulle ringa arbetsskyddsverket. Min kommentar på detta var : Det är inte skydd jag behöver, hon behöver avskedas !
Mikkan och jag dog av skratta, vi skrattade nog i en timme åt detta. Som allt annat vi säger, det blir alltid en massa trams och flams när vi ses ;P
Det sägs att ett skratt förlänger livet, jag tror vi två kommer leva förevigt ;D


Underbara Mikkan !

Kommentarer
Postat av: amanda

regina spektor - samson :)

2009-04-04 @ 18:16:06
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahaha, fy va roligt det var! din min där var oslagbar flicka! ;D Alltid roligt med dig :)

2009-04-04 @ 18:38:03
URL: http://fiskbullen.bloggspace.se
Postat av: mikaela

läste din kommentar nu..haha! Men jag är inte hemma på lovet, troligtvis spenderar jag det i Halmstad! Men du, jag och latte någon dag igen tycker jag absolut! <3

2009-04-04 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0