Fjällen, teoriprov & stallet.

Okej, hemkommen från fjällen, har hunnit sova, umgås med pojkvännen, träffa vänner, rida & KLARA TEORIPROVET :D
Jag är så jävla lycklig idag, fick 54 poäng och de där siffrorna gjorde mig lyckligare än på länge ! Nog om det, som belöning väntade 3 hästar i stallet på mig. Stampe red jag mark- & voltarbete på, 4 åriga Melody longerade jag och red lite försiktigt på då vi håller på att rida in henne just nu och Medusa, 2 åringen longerade jag och busade med. Till min hjälp hade jag självklart härliga Mia, världens bästa stall-kompis ! Vi mockade, tog hand om bråkiga hästar, gav middag och skrattade i flera timmar :)

Tänkte berätta om min resa till fjällen med, men istället för att dra hela veckan nu så kan jag berätta lite av det när jag känner för det. Kanske orkar skriva något i helgen om det ;)
Kan iallafall sammanfatta veckan såhär : Fina backar, bra skidåkning, mycket mat & fika, snygga killar, snygga kläder, mjukiskläder, skratt, bowling & ALKOHOL !

Nu ska jag ställa mig i duschen och sen sova, imorgon blir det rida, städa och sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

2009-02-12 @ 09:48:41
URL: http://sexandtheCitty.tk
Postat av: SEX AND THE CITTY

Oj råka skicka. Haha. :P



Jag kan svara på din fråga i morgondagens frågestund :)

2009-02-12 @ 09:49:04
URL: http://sexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0