Ajaj.

Mycket har hänt sen sist ! Ännu en helg har gått, mycket innehållsrik med bland annat harrys, tjejförfest, mys med vf, fest hos hannah och sovmorgon till klockan 16.
Var som sagt på Harrys i fredags (Ja, jag vet, det är 3:e fredagen i rad), blev kalasfull på förfesten, dock lite mindre full när jag kom in på harrys och fick syn på baren. Dansade hela kvällen, hade uppsikt över pojkvännen och höll på att hamna i bråk. Mycket action som vanligt när man serverar mig alkohol, jag är ju inte känd för att vara tyst och snäll när jag är nykter så allteftersom promillehalten stiger blir jag värre än vanligt. 
Jag och Tilda hade dock tur och hittade fyllechaffis hem vid halv 3 så när jag vid halv 4 snåret raglar innanför dörren, slänger nycklarna på golvet, sliter av mig stövlarna och fnissar åt mig själv för att jag ramlat på trappan så sluter jag en pakt med mig själv att sova till minst halv 12 dagen därpå. Det kunde jag ju också önska !
Vid halv 9 på lördagsmorgonen ringer A.S från stallet och erbjuder mig att rida 2 hästar framöver, en tinker och en 4 åring. Jag är inte sen på att tacka ja, trots den sega hjärnverksamheten. Igår var första gången jag red... Idag går jag som Agda 83, utan rullator.



Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Haha söt du e :)



Och fin bild på dig! :) Mer bilder! Ska försöka fixa en tävling här nästa vecka också :)

2009-01-27 @ 22:45:26
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack gullet! :)

2009-01-28 @ 21:15:09
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0