Igår + idag :)

Igår slog jag + några av tjejerna våra kloka huvuden ihop och gick till Bambu. Där åt vi god mat, skrattade en massa och självklart drack vi vin :) Efter maten och efterrätten så drack vi San Fransisco och pratade gamla minnen. Då var det någon som fick den galna idén att vi skulle joina några klasskompisar som skulle till Harrys. Sagt & gjort, vi ringde Stephanie och hon kom och hämtade oss, sen begav vi oss in till Harrys. I början var det vi & gamlingarna, men när klockan började närma sig 12 så kom lite mer folk i vår ålder. Det blev en ganska kort visit med fina drinkar och trevliga människor innan VF kom och hämtade mig och Ronja för att åka hemmåt.
Idag var det meningen att vi skulle ut med mina småsyskon, föräldrar och kusiner för att grilla korv i skogen, men när jag väcktes klockan 6 av att VF fått magsjukan så insåg jag att det bara blir jag som hänger med ut i skogen.
Det blev en trevlig förmiddag i skogen, massor av bus & frisk luft :)



En bild på mig från början av gårkvällen, ändrade dock kläder och frisyr sedan.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Du är alltid fin du!! <3<3

2009-01-06 @ 20:35:58
URL: http://fiskbullen.bloggaspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0