Tisdag.

Måndag igen, studsade ur sängen i morse, redo för en ny skolvecka. Började bra med Engelska, jag förberedde mig inför nationella proven. Dagen fortsatte med mentorstid och arbetsmiljö och säkerhet där vi fick tillfälle att prata om studenten och champagnefrukosten och allt annat som kommer att hända i juni. Sedan tog jag bussen hem, anledningen dock inte kul att prata om. Var hemma vid halv 1, gjorde det jag skulle och sen vid 2 åkte jag till stallet :) Jag och annsofie tog en härlig runda i skogen med en massa galopp =)
Sen jag kom hem från stallet så har jag suttit här och skrivit skolarbete i flera timmar :( Nu ska jag försöka bota mitt illamående och låga blodtryck med lite mat.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0