Tisdag.

Idag försov jag mig och vaknade med feber, så någon praktik blev det inte tal om. Det är jobbigt, hela helgen hade jag feber och igår gick jag till praktiken och men var alldeles låg. Kanske var det ett tecken från kroppen att jag inte mådde bra än och att jag skulle stannat hemma och kurerat mig en dag eller två till ?
Istället för att ligga kvar i sängen och mysa så var vf på bushumör så han börjar kittla mig och dra av mig täcket, det hela slutade i kuddkrig och att jag flydde sängen i ren skrattkramp. Jag duschade, klädde på mig och ställde mig och lagade middag till oss. Det blev min favorit ; Felix delikatesskötbullar och pasta med en massa sötsur chilisås =)
Alldeles strax ska sara hämta upp mig, vi ska åka till lager och förstöra de få slantar vi har. Precis vad jag behöver en grå tisdag som denna !

Innan jag slutar så tänkte jag slänga in ett citat, eller egentligen är det en kommentar från Citty, som ni kanske inte missat ; är min favoritbloggare.
En gång för länge, länge sedan insåg jag att - i slutändan - har du ingen annan än dig själv.


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: I don't mind :)

2009-03-03 @ 17:04:21
URL: http://SexandtheCitty.tk
Postat av: SEX AND THE CITTY

Tävling i min blogg! Var med om du vill :)

http://sexandthecitty.blogg.se/2009/march/tavla-om-orhangen-fran-missbella.html

2009-03-11 @ 20:44:15
URL: http://SexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0