Bittra tankar på kvällskvisten.

Då har en födelsedag kommit & gått, jag har blivit ett år äldre, altså 19 år. Nu så här på kvällskvisten så sitter jag och funderar på vad det innebär att fylla 19.. Kan inte komma på en enda anledning varför det skulle vara speciellt ?

När man fyller 13 är man glad för att man börjar på högstadiet, när man är 15 får man köra moppe, när man är 17 börjar man gymnasiet och när man är 18 får man gå på krogen.. Allt det där har jag redan upplevt, nu väntar jag bara på att fylla 20 så att jag får gå på systemet & att min prövotid på körkortet ska gå ut.
Sen då ? 22 så får man gå på harrys på lördagarna, men vem fan vill det ? Titta på en massa medelålders människor som tar på sig allt för utmanande kläder och häller i sig lite för många drinkar för att sedan hoppas på att få med sig något litet lammkött hem från krogen ? Nää, det vill jag inte bevittna, det räcker att jag gjorde det i helgen på sigges.. Men egentligen, vad är harrys en fredagskväll då mer än fulla, översminkade nyss fyllda 18åringar som står och ormar sig på dansgolvet för att de är för fattiga för att supa i baren. Deras roligaste ögonblick på hela kvällen är när tjejerna gruppkissar på toan eller om någon fått ett suuuuuupersnyggt ragg som bjuder med hem på efterfest där det sitter 10 fula killar i backslick och märkeskläder och sniffar gudvetvad för att impa ?

Jag vet, jag är jävligt bitter, men jag har rätt att vara det. Jag har ett krångligt kärleksliv.

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

ööh vart står de? :S

2009-10-01 @ 23:49:05
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

jaha ja, det är tjejen i min 4 days of fame som designar gratis, kolla med henne.. klicka på bilden me den tjejen.

2009-10-01 @ 23:51:49
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0