Helgen.

Trevlig helg, lugn och skön :)
Fredags : Redovisning med historiagruppen, gick bra som fan :) Efter det så åkte jag, jossan och annie till jönköping för att fika och shoppa loss. Det blev en sjal, en väst och ett par leggings på Gina och 2 par skor på Skopunkten.
Vid 8 kom vi hem och då släppte jossan av mig hos nathalies pappa i kulltorp där natta bjöd på idolmys och wii-spelande :) Mycket trevlig kväll, var supertrött när natta skjutsade hem mig vid 11 !

Lördag : Vaknade tidigt, passade min systers son emil en stund och under tiden han undersökte leksaksskåpet så passade jag på att göra fruktsallad och kaffe till mamma, pappa, syster & kusin :) Efter detta gick jag in och gosade med mina småsyskon en stund och bara umgicks, träffar dem alldeles för sällan nuförtiden ! På kvällen åkte jag till Jenny, förfestade med redbullvodka och bra musik för att sedan åka in till stan på "klassfest". Den sög och mina tråkiga deppiga tankar förstörde hela kvällen.. Tråkigt sånt, men stannade kvar till halv 2 för vännernas skull iallafall.

Idag : Slappedag, sovit till 12, ätit mat & fika hos min "extramamma" helena och mina småsyskon. Stannade till 4 och bara myste ! Efter det har jag varit hos jenny, pluggat & kollat ensam mamma söker. Nu får jag se om jag får sällskap eller om jag ska sova direkt..





God Natt // Fiinan

Kommentarer
Postat av: ina

cool blogg.

2009-10-21 @ 18:46:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en trevlig helg :) Kram /M

2009-10-23 @ 17:51:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0