Hos emman.

Pluggat som fan hela helgen på min redovisning i historia som jag skulle ha haft idag på morgonen. Hoppade över första lektionen idag för att kunna plugga extra extra på redovisningen. Jag sätter mig på bussen, pluggar hela vägen.. Efter 40 minuters resa är jag framme vid skolan. Utanför skolan får jag ett samtal från en i min historiagrupp som jag skulle ha redovisning med. Gissa vad han säger ?
Jo, lärarj*vlen är sjuk, lektionen är inställd ! Kul jul, jag har håltimme till 3. Vafan ska jag göra ?
Ringer emma, hon plockar upp mig och sedan dess har vi suttit här hemma hos henne, fikat, ätit mat & tjötat. Behövade Emma med c tid som man säger. Känns härligt att ha en vän som ställer upp så mycket och alltid finns, kan hämta, fixar och donar. Har länge längtat efter en vän man känner att man kan offra 100% för och få 100% tillbaks & det känner jag nu att jag fått. ILLADENFINE (citat av em)

Emma Carlsson, du är helt outstanding, älskar dig massvis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0