minne.

Saknar sommaren 09, bäverloftet ! Ta bilen till hillerstorp, maria mena & kelly clarksson bara för att köpa kladdkaka & cigg. Underbara jobbakompisar, kul festfolk och andra skumma typer. Skitigt bäverloft som stinker efterfest och nakenbad. Sjuka jobbdagar med Annie Svensson och Jonna Morr Morr Helmersson . Goda mackor av Nathalie Anna Cesarea Sjöberg och bananer i pyjamas med Josephine Vahtera. Minikräftskiva med Malin Kathie ThelanderEmma G-berg. Samboliv och deeptalk med Sara Miltsis.
Många saker ångrar jag att jag gjort, men allt kommer ju vara ett minne för livet. High Chaparral är ett underbart ställe som man antingen älskar eller hatar.


(Jag gjorde en del jävligt dumma saker som jag ångrar som fan i efterhand och dessa är inte inkluderade i min saknad av sommaren. De räknar jag bort. Tittar man på de fina och roliga saker jag gjorde i sommras så är det de som är underbara !
)



Kommentarer
Postat av: emma gberg

pluttis da! hoppas du har d bra!:P längtar också efter chappen <3

2011-04-30 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0