Veckan som gått.

Sammanfattning av veckan :
I måndags
skulle jag haft historiaredovisning, den blev ju dock inställd pga sjuk lärare, ist blev det umgås med emman.  Efter en enda lektion så kom danni & hämtade mig, vi umgicks, myste och jag fick presenter. När min och dannis mysdag var över kom T och plockade upp mig. Vi åkte hem till mig och umgicks..
Tisdags : hade bara en lektion, sen åkte jag hem & bara slappade.
Onsdags : Danmark & christiania :) Riktigt rolig dag med skolan ! Det är så härligt att ha så snälla klasskamrater, det blir alltid en massa skratt och bus när man är med dem !
Torsdags: Hade bara en lektion, fick veta att jag fick mvg i engelska :D Efter det blev det lunch med T. Senare på kvällen var jag hos Martina, där bjöds det på öl, bra musik & massa snack.
Fredag : Vaknade hos martina, pappa kom & hämtade mig vid halv 10, sen tog jag bilen till mia för fika och snack :) Var där till 12, sedan hem & packa. Klockan 1 kom natta och hämtade mig för att åka mot linköping :)
Det blev en superkul helg hos Linda, längesen jag hade en hel helg utan att jag grät.



Cool sopbil i Christiania :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0