Fool for your loving- aldrig mer.

Har inte uppdaterat på ett jäkla tag, vet ni varför ? Inte jag heller. Trots att det hänt en massa saker i mitt liv den senaste tiden. ( Några av sakerna finns även som bildbevis på facebook ? )
Vet inte riktigt vad jag ska skriva för att sammanfatta tiden, julen, nyår & allt sånt. Vi kör ett bildregn istället eftersom bilder sägs säga mer än 1000 ord !

De två nya bästisarna, min extrasyster & pappa :)

Jag hade brakfest och samlade ihop alla mina vänner för en jäkla kväll :)

Spenderade nästan all min vakna tid med de här 3 + Annie

Var på en jäkla massa roliga fester med mitt älskade KC !

Var och hälsade på bästis <3

Var på klassåterträff med gynmasieklassen :)

Var på julbord på HC med en massa galna HC:are

Spenderade en massa tid med familjen

Detta var en kort resumé av tiden, en utförligare kommer när jag har tid/ork :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0