helgen.

Nu sitter jag här i soffan, med datan i knäet och katten på magen. Det har varit en omtumlande helg måste jag säga, i fredags så skulle jag gått på student men var tvungen att jobba :/ I lördags så åt jag middag hos mormor sen drack jag drinkar och snackade med helena i trädgården för att senare bege mig in till värnamo för johans födelsedagsfest.
Kvällen började bra men slutade i... katastrof ! Mer än så kan jag inte berätta.
Idag när vi vaknade efter en helvetesnatt så gick vi upp, duschade och kollade film. Vid 3 åt vi middag och vid 5 åkte jag hem,. Sen dess har jag suttit här, eller, jag har övningskört en stund, men sen har jag suttit här.
Nu ska jag ringa min älskling och sen ska jag och kissen gå och lägga oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback